Surfcamp - Reisverslag uit Minnamurra, Australië van Mara Jansen - WaarBenJij.nu Surfcamp - Reisverslag uit Minnamurra, Australië van Mara Jansen - WaarBenJij.nu

Surfcamp

Blijf op de hoogte en volg Mara

11 Oktober 2016 | Australië, Minnamurra

Surfcamp

Afgelopen week een week op surfcamp geweest!! Wat was dat super leuk!! Maandag ochtend met de bus richting Gerroa. Na een rit van 2 uur komen we aan op de plek waar we de komende week verblijven. Al direct hebben we een Klik met Rachel (UK). En nog een paar dutchies, al snel moeten we kamers gaan indelen. Iedereen mag zelf kiezen bij wie je op de kamer wil. Dit was zo geregeld. Na geïnstalleerd te zijn op de kamers krijgen we lunch en na de lunch hebben we de eerste Surf Les. Ik vind het super gaaf. De week vliegt voorbij. Helaas zijn de weer goden ons de week niet heel goed gezind waardoor de omstandigheden om te surfen niet helemaal optimaal waren. Desondanks heb ik veel geleerd en is het me gelukt om al een aantal keren te staan... Ik weet de basis en nu is het oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Je kan je voorstellen dat je de eerste tijd meer naast je surfboard ligt dan er op staat en dat je het nodige water hapt. Maar ik dat dit niet willen missen. Het was een leuke week waarin het af en toe erg koud was, harde wind en zelfs regen maar ook dagen waarop het lekker zonnig en warm was.

Na de week hebben we vrijdag laat op de avond de nachtbus gepakt naar Yamba. Een klein relaxt Surf dorpje. Ook hier natuurlijk surfen al zit het weer wederom niet mee.
Echter toch een middagje in het water gelegen en wat kunnen oefenen met surfen. I like it!!!
Eind van de week op naar Byron Bay om jawel weer wat te surfen. Hopelijk werkt het weer mee

• 11 Oktober 2016 - 08:31

Jezus:

Goed bezig sis!!!
    Xx

• 11 Oktober 2016 - 08:56

Roswitha:

Hee Mara,
    Wat superleuk om je te zien genieten!
    Groetjes vanuit het frisse vewolkte Haaksbergen.
    Xxx

• 11 Oktober 2016 - 12:56

Wilma:

Hoi Mara,

Goed te horen dat je geniet en dat alles goed gaat.
    Blijven genieten daar.

:) x

• 11 Oktober 2016 - 13:27

Mam:

Geweldig mooi, je wordt nog een echte surfchick

• 12 Oktober 2016 - 21:15

Lotte:

Ha Mara! Gaaf om al je berichten te lezen. Surfen is echt gaaf

• 12 Oktober 2016 - 21:35

Nienke:

Catch a wave dude!!!! Gaaf Mara!
    Lastig he om te gaan staan, het lijkt zo makkelijk. :-)

Verslag uit: Australië, Minnamurra

Mara