Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mara Jansen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mara Jansen - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Mara

24 September 2016 | Australië, Sydney

Woensdag ochtend ben ik rond half 7 geland op Sydney. Goede vlucht gehad en redelijk wat kunnen slapen. Vooral aan de vlucht vanaf Dubai naar Sydney leek geen einde te komen. Eenmaal geland op Sydney m'n tas gepakt en op naar de bus richting hostel. In het hostel aangekomen, eerst ff douchen en toen met 2 Nederlandse meiden de stad in. 's avonds optijd naar bed wat z'n vlucht en het kruisen van 2 tijdzones word je niet vlotter.

Donderdag had ik een introductie over werk. Waar moet je aan denken en wat moet je regelen om te kunnen en mogen werken in Australië. Er komt op z'n moment best veel op je af. Daarbij kwam dat ik een ander hostel moest regelen, had maar 2 nachten geboekt en was mij jetlag flink aanwezig. Gevolgen een kleine mental break down..
Gelukkig kon ik terug vallen op de organisatie waarbij ik heb geboekt en kun ik ff appe met NL. Na met hun gesproken te hebben, een wandeling en een kop koffie, heb ik knopen door gehakt. Een ander hostel geboekt, een surfcamp geboekt, een bus kaart waarmee je 3 maand de oostkust af kunt geboekt en uiteindelijk ook maar een cursus voor de rsa ( om te kunnen werken in de horeca) zodat ik mijn kansen kan op werk vergroot geboekt.

Ik blijf tot 3 oktober in Sydney, komende dagen de stad bekijken, de RSA cursus doen en wie weet nog een of twee dagen werken... Sydney is een mooie maar drukke stad. Waar genoeg te doen en te beleven is. Ik vermaak me prima

  • 24 September 2016 - 07:30

    Wilma:

    Hoi Mara, de yetlag weer te boven gelukkig, nu beginnen met ontdekken en genieten.
    Hopelijk vind je snel een baantje nadat je de cursus gedaan hebt.
    Wat het surfen betreft dat gaat je vast lukken, lijkt me ontzettend gaaf.
    Ben benieuwd, straks natuurlijk een prachtig filmpje van Mara op de golfen

  • 24 September 2016 - 10:25

    Linda:

    He surfchick!

    Ik zie je al helemaal staan op je board!
    Gaaf om je op deze manier te kunnen volgen. Ik kijk uit naar je verhalen. Hopelijk gauw een leuk baantje. Have fun! Xx..

  • 24 September 2016 - 10:28

    Miranda :

    Hey Mara
    Goed om te lezen dat je plannen hebt gemaakt voor de komende tijd. Goed om een doel te hebben!!! Maar vooral fijn om te weten dat je je na de dip ( niet gek na zo'n reis en alles wat er op je af komt) weer weet te vermaken. Go girl!!

  • 24 September 2016 - 11:08

    Anne:

    Die horeca cursus gaat je vast makkelijk af. Komt goed.

    Die bus kaart is wel erg gaaf. Veel foto's maken he

  • 24 September 2016 - 20:27

    Ruth:

    Logisch zo'n dip stoere meid! Even in je ritme komen. Andere travelers leren kennen en ervaringen delen! Komt zeker weten goed! Goede beslissingen genomen! Je word nog stoerder dan je al bent! Geniet en take care!
    Super leuk trouwens deze site! Ik volg je

  • 25 September 2016 - 17:37

    Hans Brink:

    Ik denk dat de melding van 2 tijdzones de 1 mist. Het zijn er 12. Met andere woorden, maximale jetlag. Wat helpt is dat het over gaat met een paar dagen. Als je tijd hebt moet je gaan kijken in het zeeaquarium in de haven. Is heel leuk. Lopen tussen de vissen.

Verslag uit: Australië, Sydney

Mara

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 17393

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 18 September 2017

Australia it is

Landen bezocht: